torsdag 12 februari 2009

A little bit sad.

Just nu sitter jag på tåget.
Nu för tiden så far jag inte alls fram och tillbaka
lika mycket som jag gjort förr, trots det känns det alltid
som att jag inte gör annat än drar hit och dit.
Nu är jag på väg hem från Pappsen.

Jag har en litenbit av sadness i kroppen,
en däng av olycklighet. Inte Nice.
Jag vet precis vad jag har fått det ifrån men det är svårt
att låta bli, något/någon eller det har fastnat som en sticka
i strumpan... eller nej förresten snarare än hel planka!
ÅH, jag är så himla week...

Shit the same... Nu är jag iaf på G hemmåt till lilla Chicago.
Denna helg ska jag försöka satsa på lyckan.
Mammi kommer imorgon (ber till gudarna att hon har med sig lite brämhults apelsin juice!)
Och på lördag morgon bär det av till Deep cuts för att märka Amadeus
sen kärleksmiddag på Ming med mina pumpkins.
Sen lite kärlekskalas.

Imorgon ska jag förresten inte kliva utanför min dörr.
Fredagen den 13e skrämmer mig litelagommycket!
Patetiskt!? I know men för att vara på den säkra sidan.
Skulle inte förvåna mig om jag ramlar in i en brevlåda eller nått.

Iblandoftaganskamångagångerjustnu vill jag vara Dig, Dig, Du, Hon eller Honom för jag är så trött på Mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar