lördag 7 februari 2009

Brämhults ♥

För det första så är det någe fel på Brämhults flaska jag köpte.
Det står inte på svenska påden, inte på någon sida.
och för det andra så kan jag tal om för er att om jag va tvungen att dricka samma
vätska resten av livet så skulle det bli Brämhults apelsin juice, nyttigt & mumma!
För det tredjem å s t e jag lära mig att jag faktiskt inte tål färsk ananas!
Det kliiiar som fasiken nu i gommen och på tungan, men värst är när jag äter färsk ananas i bitar
då får även läppen lida, den svullnar en hel del kan ja lova.
I början tyckte jag att de va värt de för det är bland det goaste på denna jord
men nu behöver jag bara kolla på en ananas för att känna att det svider och kliar, ISCH!
Men när det nu var nersatt pris på Brämhults apelsin/ananas kunde jag inte motstå, dååligt val !

Så!
Nu vet ni en del om min relation till Brämhults och till färsk ananas, nu kan jag sova lungt (;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar