onsdag 11 februari 2009

Det går bra nu, kompis de går bra nu..

Äntligen börjar jag se lite ljus längre fram.
Nu behöver jag jobba lite på att bygga upp min styrka så jag klarar det här nu!
Jag ska klara detta.
Det känns tufft nu men det gäller att se de ljusa i de hela, heeela tiden.

På lördag ska jag skaffa mig lite energi, ska nämligen fira alla hjärtans dag
med mina ladies, precis den kick jag behöver just nu!

Jag fick ett lyckans mail idag som ledde till ett lyckans samtal men jag vågar inte börja hoppas än, det är svårt att låta bli men man ska inte ropa hej.... då blir det bara jobbigare om allt blir skit...

2 kommentarer:

  1. Sv; Ucsh va ledsamt :'c
    Man blir så förstöörd, vill rädda dem för allt! Döden är så ledsam :'c

    SvaraRadera
  2. Du är sååå hemlighetsfull!!!Jag blir såååå nyfiken, men jag håller tummarna för att det ska gå bra iallafall!!Kram

    SvaraRadera