torsdag 5 februari 2009

Ju mer jag tänker på det...

..Ju mer vill jag att de ska bli en lillebror.
Någon jag kan göra coola frisyrer på, klä i häftiga kläder m.m.
Locka hår, sminkat och köpte klänningar har och går jag redan igenom (:

Hur som så kommer jag lära h*n aaallt jag kan.
Börjar verkligen se fram emot det här med att bli storasyster igen nu (:
Den lilla kiden kan skatta sig lycklig som kommer ha 8 syskon!
8 livvakter
8 att bråka med
8 att ty sig till
8 att leka med
Och ÅTTA som kommer skämma bort lilla med leksaker, kläder och annat.
På julaftonen köper vi ju inte presenter till varandra.
Jag köper till dom små och mina systrar, frida och anna utbyter klappar osv osv..
Men alla kommer köpa till lill*n så jag tror nog att våran gigantiska julklappshög kommer att dubblas!!
Det börjar närma sig, mys! (:
Kan ni tänka er tidningsbilden?
9 barn och 2 föräldrar (;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar