söndag 15 februari 2009

Lilla vännen.

Igår va det lördag och alla hjärtans dag,
Började dagen med att följa med Amadeus som tatuerade sig, skitfint!
Sen vart det Ming Palace med mina cupcakes A, E & M,
mys och mumma!
Blev en sväng på tuna innan jag åkte hem för att fixa mig
inför kvällen.
Tjejorna kom över och kolla melodifestivalen,
Malin hade med sig hjärtan hon bakat =)
Vi avsluta kvällen på RAW, (Fan vilken IDIOT jag är dödligt sårad, mer säger jag inte för du får fan ingen mer tid eller uppmärksamhet av mig mer)

Men det hände lite mellan också.
När jag klev ur bilen och skulle gå över övergångs stället
så halkade jag på en iskocka (?) och föll illa!
Jag har nu ont i hela kroppen, vart värre idag.
Skrapa alla kläder jag hade på mig, händerna, knäna, brösten så jag är skapligt öm.
Vart sjukt shockad och fatta inte vad som hänt eller hur illa det va
förren jag kom upp i lägenheten och pratat med Amanda som såg det hela.

Sen när jag kommer upp får jag ett meddelande från Josefine
som frågar om jag vill ha en kanin.
Hon och Jimmy har nämligen hittat en som någon dumpat
i en kartong med lite hö och ett äpple utanför tippen
men hon kan inte ha kvar den för hon har ju Svea.
Nu börjar jakten på en bur, hör med ALLA jag känner.
Ingen har en men sen får iaf Josefine tag på en och idag kommer
lillen hit, jag ska få en ny kompis, har länge tänkt på att skaffa ett litet sällskap
men känt att jag inte kunnat efter Greta men när en sånhär sak händer...
...Ja då är det klart hon ska bo hos mig!
Nu ligger jag och klurar på namn ;)

Ikväll är det även OTH, GG och Bones! :D
Oj vilket långt inlägg det blev nu =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar